CRM Intro

Få maksimal udbytte af CRM

Er en CRM-løsning pengene værd? Start med en realistisk vurdering af, hvilke resultater I kan forvente at opnå med CRM.  Hvad siger jeres Business Case om forventet bundlinjeforbedringer. Eksempelvis disse klassiske CRM-bidrag:

  • Bedre kundeindsigt
  • Automatiseret kampagneafvikling med større respons
  • Bedre pipelinestyring og forbedret forecasting

Næste skridt er typisk:

  • Definere processer, som skal indarbejdes i sammen med CRM-systemet
  • Kravsspecifikation til CRM-system
  • Udvælgelse af CRM-system
  • Udvikling af implementeringsplan med fokus på organisering og uddannelse

CDM A/S tilbyder en workshop for indledningsvis at få adresseret jeres mål, udbytte og omkostninger. Kvantitative som kvalitative.

CDM har arbejdet med CRM siden 1986, og har implementeret CRM-systemer hos nordens største virksomheder. Samtidig har CDM gennemført Change Management-programmer, for at sikre at systemer forankres med succes.

CDM Flexible

Er CDMs eget CRM-system, videreudviklet over 20 år og især anerkendt for:

  • Store brugervenlighed
  • Udvidet funktionalitet og tilpasningsmuligheder
  • Omfattende integrationsmuligheder til virksomheders øvrige it-systemer

CDM Flexible tilbyde bl.a.:

  • Pipeline og forecasting
  • Målgruppeanalyser
  • Monitorering af kundeaktiviter
  • 360 grader billede af hver kunde
  • Arkivering og genbrug af kampagnemateriale
  • Et ekstramodul til effektiv kampagneeksekvering på basis af målgrupper og kanaler. (sms, e-mail, sociale medier osv.)

Digitale processer

CRM-systemets fleksibilitet gør, at flere benytter CDM Flexible til styring af andre processer end klasisk CRM. Systemet anvendes eksempelvis til styring af udbudsprocesser hos Amgros, styring af prisprogrammer hos Uno-X og styring af aktiver hos Alfa Laval.