Case Myhouse

Resultater

Portalen skaber omsætning gennem diverse digitale services, og det er forventningen at være i break-even med udgangen af 2017. I udviklingsprocessen er der blevet sparet omkring 73.5 mill kr. via brug af CDMs nearshore-ressourcer bl.a. i Ukraine.

Succeskriterier

  • Tilfredse husejere der bruger platformen jævnligt
  • Omsætningsstrømme der består af digitale services og som kan sælges for ca. 10 EURO per år per service til 2.8 mill. danske husejere
  • At opbygge en it-arkitektur der kan kopieres til resten af Europa

Metoder

  • At etablere en central database, der sender relevante advarsel til husejere
  • Der anvendes SCRUM i udviklingsprocessen
  • Online redskaber og kommunikationsmidler som Skype anvendes til at koordinere projektafviklingen

Resultater

Myhouse.dk med mobilapplikationer var de mest populære i sommeren 2017. Med ”Point and Bid”-funktionaliteten peger man sin smartphone mod et hus eller lejlighed og ser markedsværdi, antal værelser, lokalplaner mv. på skærmen. Derved kan brugeren hurtigt vurdere om det er en bolig, det er værd at byde på.

Kim Erbo Chrisitiansen

CEO for CDM Flexible

Direkte telefon 70 45 89 74

Email kec@cdm.dk