Året der gik i CDM

2017 har budt på mange spændende udfordringer og projekter for CDM, hvor vi blandt andet er startet på videreudviklingen af CDM Dynamic Pricing samt en stor migrering til en ny platform. 2017 er også året, hvor vi ser os selv i et nyt lys. I stedet for kun at være den klassiske CRM-leverandør som vi i mange år har været kendt for, har vi sammen med vores kunder gennemgået en transformation, så vi nu i lige så høj grad ser os som konsulenter i digital transformation, Omnichannel management og optimering af processer.

En fremtidssikret platform

Vores fremtidssikrede platform baserer sig på den nyeste Microsoft .NET platform som er lavet med andre operativsystemer end bare Windows for øje Med migreringen kan systemet tilbydes på en Microsoft Azure platform, og fordi det er en webbaseret platform er integrationsmulighederne langt større end tidligere.

Optimering af CDM Dynamic Pricing

Et andet spændende udviklingsprojekt der er sat i gang i år er videreudviklingen af CDM Dynamic Pricing. Det giver virksomheder mulighed for at optimere indtjeningen i realtid med variable priser fordelt på lokale markeder. Dette kan både ske automatisk, eller semi-automatisk med indblanding af priseksperter. Opgraderingen af systemet giver et nyt dashboard på en webplatform, som bl.a. gør at virksomheden bliver bedre til at reagere på ændringer i omverdenen og tilpasse sig komplekse situationer. Kort sagt kan det siges at CDM Dynamic Pricing gør virksomheden i stand til at skabe mere komplekse prisstrategier, som er med til at optimere indtjeningen.

Fingeren på pulsen

Vi har også fingeren på pulsen når det kommer til de nyeste trends og teknologier. Herunder kan vi blandt andet nævne arbejdet med chatbots, gameification og augmented reality, som alle har været store samtaleemner i 2017. Chatbots bruges i dag til at understøtte rutineopgaver, effektivisere medarbejderstaben og skabe bedre kundeservice gennem eksempelvis 24/7 salg og kundeservice. Med gameification arbejder vi med at engagere kunder, brugere eller medarbejdere ved at indtænke elementer fra spilverdenen.  Endelig arbejder vi også med at kombinere den virkelige verden med computergenererede data i form af f.eks. billeder eller lyd, bedre kendt som augmented reality. Disse tre er alle teknologier, som vi forudsiger bliver endnu mere udbredte i 2018 i takt med at både teknologien forbedres og at flere og flere virksomheder inddrager dem i deres digitale strategi. Mange store spillere inden for finans og service har allerede taget teknologierne til sig.

Nye medarbejdere til teamet

Igen i år har vi fået nye kræfter tilført teamet. Marianna Petersen kom ombord i starten af året og arbejder som Solution Specialist og sidst på året blev Ida Dufresne Wogensen ansat som ny projektleder. Vi håber I vil tage godt i mod dem.

Vi dækker nu en bred palette af ydelser, men kort sagt tilbyder vi sparring, rådgivning og udvikling inden for digital transformation, men har naturligvis også stadig vores kendte stærke kompetencer inden for CRM og softwareudvikling.

Vi tilbyder også en gratis workshop, hvor vi blandt andet kan komme ind på, hvordan I kan drage nytte af de nye teknologier, eller hvordan vi kan optimere processer og arbejdsflows i organisationen.

Kontakt Kim Erbo Christensen for mere information eller for at lave en uforpligtende aftale.

Kim Erbo

CEO CDM A/S

Direkte telefon 51 38 81 61

Email kec@cdm.dk