Teledetailing øger effektiviteten med 3-400%
Få et perfekt supplement til lægemiddel-konsulenternes øvrige indsats.
Teledetailing øger effektiviteten med 3-400%
Få et perfekt supplement til lægemiddel-konsulenternes øvrige indsats.
5-10 daglige samtaler pr. konsulent
CDM People Teledetailing er et perfekt supplement til lægemiddel-konsulenternes øvrige indsats. Teledetailing kan nå ud til mange læger på kort tid, og til en brøkdel af prisen af konventionelle LMK-besøg.
Samtalerne afvikles fra vores callcenter af enten specialuddannede sygeplejersker eller lægemiddelkonsulenter.
Teledetailing “booster” den samlede indsats
Teledetailing betaler sig. Flere undersøgelser viser, at salget stiger efter blot kort tids brug af Teledetailing. Og fordelene er mange:
- Læger sætter pris på de korte, effektive samtaler
- Moderne værktøj med høj succesrate
- Rammer målgrupper hurtigt og præcist
- Fleksibel ad hoc-løsning
- Meget omkostningseffektivt, samt en variabel omkostning
60-90% af lægerne siger ja tak
En sygeplejerske/læge-telefonsamtale tager typisk kun 3-5 min. og er rigeligt til at præsentere nye behandlingsmetoder, nye indikationer samt have en kort dialog med lægen, såfremt lægen har spørgsmål eller ønsker yderligere materiale. Samtalerne kan også støttes af samtidige online præsentationer.
Teledetaling-medarbejderne bliver naturligvis fuldt briefet til hvert detailingforløb og repræsenterer jeres virksomhed professionelt og med respekt. CDM People har succesfuld dialog med op til 90% af alle læger, vi kontakter via telefonen.
En hurtig, fleksibel løsning
Brug Teledetaling til hurtigt at håndtere og vedligeholde påvirkningen af læger:
- Sæsonkampagner
- Vikarhjælp – vedligeholder kapacitet i perioder med for få lægemiddelkonsulenter
- Løser flaskehalsproblemer ved mange, samtidige kampagner
CDM People Teledetailing er en naturlig del af moderne Multi-Channel Marketing. Vores moderselskab CDM A/S er netop markedsleder inden for it-løsninger målrettet Multi-Channel og Multi-Level Marketing.
Sådan foregår Teledetailing
CDM Peoples callcenter står for den praktiske afvikling:
- Grundig briefing og udarbejdelse af manuskript til brug for samtalerne
- Ringer udvalgte lægeklinikker op
- Aftaler tid til en samtale med lægen
- Ringer til lægen
- Præsenterer produktinformation
- Indgår i dialog med lægen
- Tilbyder yderligere materiale
- Tilbyder opfølgende besøg eller telefonsamtale
- Registrerer samtalens forløb i callcentersystemet
- Rapportering