Blog

Smart Home – hvor smart er det egentlig?

Smart Home – hvor smart er det egentlig?

Først kom Smart Phone, så Smart TV og nu Smart Home.

Kaffen bliver lavet, ovnen bliver opvarmet, gulvvarmen på badeværelset bliver tændt og resten af huset bliver langsomt varmet op. Alt sammen sat i gang via en app, mens du stadig ligger i sengen.

Tanken om et intelligent og smart hjem er tiltalende, men det er også et emne, der deler vandene. Nogle mener det er fantastisk, mens andre synes det er fuldstædig unødvendigt.

læs mere
Gode råd hvis man skal til at udvikle en UGC-APP!

Gode råd hvis man skal til at udvikle en UGC-APP!

Vil I udvikle en app med brugerbaseret indhold? Her er vores råd til at undgå afvisning i applestore.

CDM udgiver meget snart Se Mit Hjem, som er vores første app udelukkende baseret på user content. Vi har lært af rejsen i Appleland, og giver her vores bedste råd til, hvordan du sikrer at jeres app med brugergenereret indhold overholder Apples krav til også at blive frigivet:

læs mere
Siger det igen: chatbots er fremtiden!

Siger det igen: chatbots er fremtiden!

Vi har sagt det før, og vi siger det igen: chatbots er fremtiden!

Også for vittigheder

For et par måneder siden, fik vi en ny kollega her på kontoret – nemlig Google Assistant som er en chatbot. Vi snakker med hende dagligt, og hun er især god til vittigheder: ”Tjener, der er en bille i min suppe! Underligt, det plejer at være en flue.”

læs mere
Chatbot case i praksis

Chatbot case i praksis

Dette indlæg handler om hvad medarbejderne i kundeservice centeret hos UNO-X, synes om deres nye kollega Jens som er en chatbot.

Lene sidder til dagligt i et kundeservicecenter hos UNO-X. Lene arbejder med at besvare indkomne kundekald. Lene og hendes kollegaer træner den BOT der i fremtiden vil overtage en stor del af deres arbejde. Vi spurgte hende hvad hun synes om hele denne proces med at integrere en chatbot i de daglige rutiner. Til det svarede hun:

læs mere
Hvordan vi gik i gang med chatbots!

Hvordan vi gik i gang med chatbots!

Oplevelser omkring opstartsfasen af en Chatbot

Da vi startede op på vores projekt, undersøgte vi hvordan vi hurtigst og nemmest kunne komme i gang.
Der var fire større leverandører og et hav af mindre. Vi valgte at se på de fire store. Det gør nemlig vores kunder mere trygge, når en stor leverandør står bag produktet og gerne en amerikansk.

læs mere
Mit første møde med en chatbot

Mit første møde med en chatbot

Mit navn er Erik Rosenkrantz. Jeg er partner i CDM. Og dette er mit første blogindlæg.

Først vil jeg kort fortælle om min baggrund. Jeg startede min karriere hos Arthur Andersen som revisor. Her lærte jeg alt om, hvordan man kan og bør strukturere en regnskabsafdeling. Den viden tog jeg med over og brugte til at strukturere salgs- og marketingfunktionen,

læs mere
Tilmeld dig CDMs NyhedsbrevOg hold dig opdateret om digitalisering og innovation!

Få nyhedsmails og invitationer til spændende events i din indboks.