Customer Service Bot
Bedre kundeservice, større indtjening75% af virksomhedsledere mener at deres virksomhed yder god service. – Mindre end 30% af deres kunder er enige med dem.
Giv jeres kunder en positiv serviceoplevelse 24/7
Kunder sætter pris på, at svar gives helt uden ventetid. Dette kan Customer Service Bots. Løbende bliver de klogere på kundernes udfordringer, og vil med tiden kunne give mere kvalificerede svar end deres menneskelige kollegaer.
De bliver aldrig trætte af de samme spørgsmål, hvilket giver kunderne bedre oplevelser. Typisk vil 80% af alle henvendelser med fordel kunne klares vha. Bots med kunstig intelligens.
Intelligent mersalg
Serviceminded og sælgende tager CDMs Customer Service Bots imod jeres kunder og kundeemner på alle tider af døgnet.
Bots er de fødte sælgere. Krydssalg, gensalg, mersalg – de spotter et købssignal på et millisekund og bliver bedre sælgere for hvert minut, time og døgn. Og så glemmer de aldrig at spørge efter ordren!
Konkurrencefordelene står i kø
Kundeservice bliver skalérbar. Bots kan tage imod i tusindevis af ekstra henvendelser uden problemer eller stigende lønomkostninger. Selv mindre kundeserviceafdelinger kan nu konkurrere med de større virksomheder.
Træningscenter med indbygget compliance
CDMs Bots bliver trænet af almindelige mennesker der, hvor de skal arbejde. Eksempelvis i kundeservice, hvor medarbejder hjælper når deres Bot-kollega kæmper med et spørgsmål. Svar sendes automatisk forbi den ansvarlige for compliance og tilføjes hukommelsen. Bot’en er nu gjort klogere og er hurtigt udlært.
En gave til medarbejderne i kundeservice
Medarbejderne i kundeservice bliver hurtig glade for deres virtuelle kollegaer. De får et mere udfordrende og tilfredsstillende arbejde når Bots tager sig at rutinespørgsmål. Samtidig får medarbejderne tid til bedre at løse kundernes mere komplekse problemer. Plus, mange synes det er ganske sjovt at oplære en robotkollega.
Kan vi friste med et nyhedsbrev?
Hold dig opdateret om digitalisering og innovation.