CRM-intro
Få maksimalt udbytte af CRM
Er en CRM-løsning pengene værd? Start med en realistisk vurdering af, hvilke resultater I kan forvente at opnå med CRM. Hvad siger jeres Business Case om forventet bundlinjeforbedringer. Eksempelvis disse klassiske CRM-bidrag:
- Bedre kundeindsigt
- Automatiseret kampagneafvikling med større respons
- Bedre pipelinestyring
- Bedre og mere præcis forecasting
Næste skridt er typisk:
- Definering af de processer, som skal indarbejdes sammen med CRM-systemet
- Udarbejdelse af kravsspecifikation til CRM-system
- Udvælgelse af CRM-system
- Udvikling af implementeringsplan med fokus på organisering og uddannelse
CDM A/S tilbyder en workshop for indledningsvis at få adresseret jeres mål, udbytte og omkostninger. Kvantitative som kvalitative.
CDM har arbejdet med CRM siden 1986, og har implementeret CRM-systemer hos nordens største virksomheder. Samtidig har CDM gennemført Change Management programmer, for at sikre at systemer forankres med succes.
CDM Flexible
CDM’s eget CRM-system, videreudviklet over 20 år, der især er anerkendt for:
- Brugervenlighed
- Udvidet funktionalitet og tilpasningsmuligheder
- Omfattende integrationsmuligheder med virksomheders øvrige it-systemer
CDM Flexible tilbyde bl.a.:
- Pipeline og forecasting
- Målgruppeanalyser
- Monitorering af kundeaktiviter
- 360 grader billede af hver kunde
- Arkivering og genbrug af kampagnemateriale
- Et ekstramodul til effektiv kampagneeksekvering på basis af målgrupper og kommunikationskanaler. (sms, e-mail, telemarketing og sociale medier mv.)
Digitale processer
CRM-systemets fleksibilitet gør, at flere benytter CDM Flexible til styring af andre processer end klassisk CRM. Systemet anvendes eksempelvis til styring af udbudsprocesser hos Amgros og styring af prisprogrammer hos Uno-X. Andre kunder anvender systemet til servicering af installationer og processer i forbindelse med eksekvering af indgåede ordre.