Chatbot case i praksis

Dette indlæg handler om hvad medarbejderne i kundeservice centeret hos UNO-X, synes om deres nye kollega Jens som er en chatbot.

Lene sidder til dagligt i et kundeservicecenter hos UNO-X. Lene arbejder med at besvare indkomne kundekald. Lene og hendes kollegaer træner den BOT der i fremtiden vil overtage en stor del af deres arbejde. Vi spurgte hende hvad hun synes om hele denne proces med at integrere en chatbot i de daglige rutiner. Til det svarede hun: ” Jeg synes det var meget intuitivt opbygget og derfor lige til. Man skulle dog holde tungen lige i munden for at huske det hele første dag. Men det gik hurtigt syntes jeg, og vi fik styr på alle mand,

read more

Mit første møde med en chatbot

Mit navn er Erik Rosenkrantz. Jeg er partner i CDM. Og dette er mit første blogindlæg.

Først vil jeg kort fortælle om min baggrund. Jeg startede min karriere hos Arthur Andersen som revisor. Her lærte jeg alt om, hvordan man kan og bør strukturere en regnskabsafdeling. Den viden tog jeg med over og brugte til at strukturere salgs- og marketingfunktionen,

read more

Hvordan vi gik i gang med chatbots!

Oplevelser omkring opstartsfasen af en Chatbot

Da vi startede op på vores projekt, undersøgte vi hvordan vi hurtigst og nemmest kunne komme i gang.
Der var fire større leverandører og et hav af mindre. Vi valgte at se på de fire store. Det gør nemlig vores kunder mere trygge, når en stor leverandør står bag produktet og gerne en amerikansk.

read more